Новий Office 2010 підвищить продуктивність українців

Лише третина офісних співробітників в Україні задоволені своєю продуктивністю на робочому місці, згідно дослідженню компанії InMind, що проведене на замовлення «Майкрософт Україна». Дві третини учасників опитування відзначають, що за останні рік-два навантаження в офісі зросло, а приблизно половина з них – працює понаднормово.

Найбільш проблемними моментами учасники дослідження визнали планування та спільну роботу. Виявилось, що більшість українських офісних працівників та керівників недостатньо добре орієнтуються у можливостях популярних офісних програм, таких як Microsoft Office 2010, представлений сьогодні в Україні. Більшість учасників дослідження (80%) важливу роль у підвищенні власної продуктивності надають ІТ-інструментам, а Office 2010, націлений на підвищення особистої та командної продуктивності, може стати для офісних співробітників незамінним інструментом.

Як показало дослідження, все більшій частині українців доводиться працювати поза офісом: понад 60% співробітників періодично працюють вдома, а 25% спеціалістів та 43% керівників працюють мобільно, поза домом чи офісом.

«Продукти серії Office 2010 розроблені для сучасних офісних працівників, для яких важливий постійний та зручний доступ до інформації, незважаючи на те, де вони працюють – в офісі, дома чи, наприклад, в аеропорту. Робота з документами з браузеру у Office Web Apps, зручний доступ до інформації з мобільних пристроїв, можливості дистанційної спільної роботи – все це дозволить співробітникам українських офісів бути більш гнучкими, і при цьому ефективно вирішувати робочі завдання», – сказав генеральний директор «Майкрософт Україна» Дмитро Шимків.

У дослідженні брали участь спеціалісти українських офісів та керівники середньої ланки. «Обидві категорії учасників опитування очікують від ІТ підвищення продуктивності, але при цьому в компаніях немає жорстких вимог до рівня володіння комп’ютером, що ускладнює впровадження ефективних інструментів підвищення ефективності, – відзначила Юлія Масієнко, заступник директора компанії InMind. – І керівники, і підлеглі відзначають останнім часом збільшення робочого навантаження та хотіли б підвищити продуктивність роботи з документами та покращити тайм-менеджмент. Ефективне використання спеціальних ІТ-інструментів, наприклад, календарів Microsoft Outlook, допомогло б подолати цю проблему». Для 52% керівників управління завантаженістю відділу є важливим пріоритетом, а 64% впевнені, що ІТ-інструменти допоможуть їм підвищити продуктивність роботи команди.

За результатами дослідження, внутрішні та зовнішні комунікації, а також планування та управління часом – ключові сфери, в яких українські офісні працівники хотіли б підвищити продуктивність. При цьому інструменти планування та календарі є найменш користуються попитом серед офісних співробітників – їх внесок до підвищення продуктивності респонденти оцінили достатньо низько, а це демонструє недостатнє розуміння потенціалу ІТ-інструментів.

Дмитро Шимків, генеральний директор «Майкрософт Україна»: «Чому працелюбний український народ не може забезпечити зростання економіки та процвітання країни? Наше дослідження показує, що відповідь очевидна: українці працюють багато, але непродуктивно. Співробітники українських офісів часто й не підозрюють, що звичні офісні ІТ-інструменти можуть допомогти їм працювати значно ефективніше та досягати кращих результатів для себе, працедавця та країни в цілому. Саме для них ми сьогодні презентували Microsoft Office 2010 – програмний пакет, який допоможе українським офісним працівникам бути більш продуктивними з ПК, мобільними пристроями та з браузером».

Новий Microsoft Office 2010 вже зараз доступний для українських корпоративних користувачів російською та англійською мовами, а у вересні очікується українська локалізація.

Командна продуктивність на порталі SharePoint 2010 – перші результати в Україні

Нові продукти Microsoft для офісних працівників – Office 2010, SharePoint Server 2010, Project 2010 та Visio 2010 – значно спрощують роботу з інформацією в компанії та дають нові можливості для підвищення персональної та командної ефективності. Нова платформа офісної продуктивності містить п’ять основних можливостей: документообіг, портал для спільної роботи, бізнес-аналітика, корпоративний пошук та об’єднані комунікації, у тому числі – голосовий зв’язок.

В Україні Авдіївський коксохімічний завод Групи Метінвест одним з перших впровадив бета-версію системи спільної роботи та управління інформацією на базі Office SharePoint Server 2010. Перехід компанії на новітню систему спільної роботи дозволив підвищити ефективність спільної роботи та збільшити продуктивність роботи користувачів з електронною інформацією та документами, підвищити якість звітності та бізнес-аналізу за суттєвого скорочення часу та затрат. «Перехід на SharePoint Server 2010 дозволив підвищити ефективність інструментів спільної роботи та збільшити продуктивність роботи користувачів з електронною інформацією та документами», – відзначив Андрій Григоров, заступник директора з ІТ ОАО «Авдіївський коксохімічний завод».

Згідно з даними дослідження Forrester Consulting (травень 2010), при спільному впровадженні Office 2010, SharePoint 2010 та Office Communications Server 2007 R2, економія робочого часу офісних співробітників, які активно працюють з інформацією, складе до двох робочих тижнів у рік. Таким чином, компанії зможуть не тільки підвищити продуктивність роботи співробітників, а й швидко повернути інвестиції у програмне забезпечення.

Продуктивність на ПК, мобільних пристроях та в браузері

З Office 2010 користувачі відчують підвищення продуктивності завдяки єдиному інтерфейсу та доступу до всіх типів пристроїв. Це дозволить:

  • Спілкуватися та спільно працювати з документами завдяки функції одночасного редагування у Microsoft Word, Microsoft Office PowerPoint та Microsoft OneNote; краще керувати листуванням та календарями у Microsoft Outlook; з допомогою нового модуля Microsoft Outlook Social Connector бачити історію спілкування та оновлення соціальних мереж безпосередньо в Outlook.
  • Працювати з будь-якої точки з допомогою Microsoft Office Web Apps, веб-версій Word, PowerPoint, Microsoft Excel та OneNote. Відкриваючи доступ до документів з будь-якого пристрою з веб-браузером, Web Apps зберігають початковий вигляд та структуру документа. Користувачі пристроїв на базі Windows Mobile 6.5 можуть безкоштовно завантажити Office Mobile 2010 з Windows Phone Marketplace. З Office Mobile 2010 можливо робити примітки «на ходу» та редагувати документи Office, що знаходяться в пам’яті телефону, в листуванні та на порталах SharePoint 2010.
  • Реалізувати творчі ідеї з допомогою функцій редагування відео, тексту та графіки, прямої трансляції в Інтернет з PowerPoint, автоматичного попереднього перегляду у Word та режиму Microsoft Office Backstage, а також візуалізації трендів з функцією Sparklines в Excel.
  • Швидко аналізувати інформацію та приймати рішення на основі даних, отриманих завдяки можливостей бізнес-аналізу в стандартних застосунках Office.

Існує 3 версії Office 2010 для бізнес-користувачів: Office Home and Business, Office Professional, Office Professional Plus. Найбільш повний пакет Office Professional Plus 2010 включає в себе такі програми: Word 2010, Excel 2010, PowerPoint 2010, Outlook 2010, OneNote 2010, Access 2010, InfoPath Designer 2010, Publisher 2010, SharePoint Workspace 2010 та Office Communicator 2010.

«Хмарні» сервіси для офісних співробітників

Технології продуктивності Microsoft також доступні й у «хмарах». Office Web Apps, веб-версія пакету Office 2010, та Microsoft Online Services, набір онлайн-версій таких продуктів як Exchange, SharePoint, Office Communicator та Office Live Meeting, були добре прийняті корпоративною спільнотою. Понад 40 млн. замовників у світі, серед яких такі компанії, як Kraft Foods, Novartis International та Codelco, використовують Microsoft Online Services. В Україні Microsoft Online Services будуть доступні протягом року.

Детальна інформація про Office 2010 доступна на сайті www.microsoft.com/office2010.