Комітет з освіти - Основні цілі та напрямки діяльності

Додаток 2 до Положення про комітети АПІТУ

Прийнято Комітетом АПІТУ з освіти, протокол № 1, від 21.11.2011

Затверджено Правлінням АПІТУ, протокол № 26 від 08.12.2011

Основні цілі та напрямки діяльності Комітету АПІТУ з освіти

1. Основними цілями діяльності Комітету є:

1.1 Планомірний системний експертний вплив на органи державної влади у сфері середньої і вищої освіти для поширення впровадження ІКТ в освіті.

1.2. Створення інструментів впливу на вчителів, викладачів, надання їм методичної і технічної допомоги в освоєнні та використанні ІТ-технологій у навчальному процесі та заохочення з їхнього боку ініціативи і «попиту  знизу».

2. Основними напрямками діяльності Комітету є:

2.1. Входження представників АПІТУ в консультативно-дорадчі органи і робочі групи при державних органах влади:

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (в т.ч. проект «100 відсотків»);
  • Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти;
  • Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації України;
  • Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами (проект «Відкритий світ»);
  • Міністерство охорони здоров'я України.

2.2. Надання експертної підтримки зазначеним органам та вплив на нормативно-правову базу, що створюється цими органами.

2.3. Участь АПІТУ у значимих форумах, круглих столах і інших заходах з питань освіти, особливо тих, які підтримані МОНмолодьспорту та державними органами.

2.4. Висвітлення у ЗМІ і соціальних мережах проблем впровадження ІКТ в освіті. Створення постійних каналів комунікацій з учительським середовищем з використанням існуючих медіа.

2.5. Формування рейтингів:

  • учбових закладів по розвитку інформаційного простору (в т.ч. визначення критеріїв оцінювання);
  • освітніх сайтів.

2.6. Сертифікація вчителів з застосування ІКТ в учбовому процесі (в т.ч. розробка критеріїв і стандартів ІКТ-компетенції вчителів з урахуванням рекомендацій ЮНЕСКО).

2.7. Розвиток і пропаганда  напрямку «1 учень – 1 комп’ютер» (через серію статей, вебінарів). Створення постійних каналів комунікацій з учительським середовищем з використанням існуючих медіа.

2.8. Розвивати методи стимулювання створення е-контенту вчителями, в т.ч. через:

  • створення дискусійної он-лайн площадки для обговорення проблематики е-контенту, взаємної оцінки учбових матеріалів;
  • підтримку платформ-репозитаріїв навчальних і методичних матеріалів;
  • участь у розробці критеріїв для е-контенту;
  • популяризацію для учбових курсів вільних ліцензій, в т.ч. «Creative Commons з визнанням авторства і поширенням на тих самих умовах» та ліцензії «GNU Free Documentation License» (GFDL);
  • організацію конкурсів зі створення е-контенту.