Протокол 7-го розширеного засідання Правління

Протокол
7-го розширеного засідання Правління АПІТУ

24 жовтня 2008, 15:00-17:00, приміщення Федерації роботодавців України, вул. Михайла Коцюбинського, 1

Присутні члени Правління:Бойко Юрій, Зонюк Юрій, Ковальский Володимир, Колодюк Володимир, Пероганич Юрій, Побережник Віктор, Цой Володимир, Шаров Володимир.

Відсутні члени Правління: Анатолій Балюк, Андрій Дегода, Олександр Радченко.
Присутні представники компаній-членів Асоціації: Анісімов Олександр (Версія Системс), Базиленко Валерій (ASUS), Бараш Максим (DataLux), Бєлянський Борис (MTI), Векленко Сергій (В.М), Гуревич Станіслав (МУК), Дохленко Володимир (APC), Кадулін Сергій (Microsoft), Казбан Валерія (Dell), Лехан Наталія (IBM), Масло Владислав (АМІ), Молочник Ростислав (ТДБ), Пахомов Николай (Окі), Пільтяй Дмитро (Dell), Плаксін Андрій (Compass), Погребняк Юрій (Samsung), Поліщук Наталія (Lexmark), Рубежова Анжеліка (Elko), Седнев Дмитро (МУК), Усаткін Сергій (Lexmark), Чабановський Тарас (Окі).

Порядок денний:
1. Взаємовідносини дистриб’юторів та вендорів
1.1. Проблема несвоєчасної оплати вендорам
1.2. Корегування планів вендорів
1.3. Закриття кредитних ліній дистриб’юторам у зв’язку з несвоєчасною оплатою вендорам
2. Взаємовідносини дистриб’юторів та дилерів
2.1. Обмін інформацією всередині Асоціації стосовно боржників та поганого фінансового становища дилерів
2.2. Зупинка імпорту та реалізація поточних складів дистриб’юторів
2.3. Узгоджений курс
2.4. Очевидний демпінг
2.5. Штрафні санкції за несвоєчасну оплату
3. Взаємовідносини дистриб’юторів і торгових мереж
3.1. Терміни оплати
3.2. Різниця валютного курсу
4. Взаємовідносини членів Асоціації між собою
4.1. Створити комітети (або обновити їх роботу) по напрямках та обрати їх керівників
4.2. Загальний обмін інформацією та бажання спільно і оперативно реагувати на прояви кризи.

Питання Рішення
1. Взаємовідносини дистриб’юторів та вендорів
1.1. Проблема несвоєчасної оплати вендорам
1.2. Корегування планів вендорів
1.3. Закриття кредитних ліній дистриб’юторам у зв’язку з несвоєчасною оплатою вендорам
1.1. Прийняти рекомендації основних учасників ринку вендорам:
Протягом 4 кв. 2008 – 1 кв. 2009
- утриматися від затоварення ринку, відкорегувати та зменшити плани поставок;
- не змінювати структури каналів поставок протягом зазначеного періоду.
1.2. Доручити Виконавчій адміністрації АПІТУ підготувати та опублікувати прес-реліз із прийнятими рекомендаціями.
2. Взаємовідносини дистриб’юторів та дилерів
2.1. Обмін інформацією всередині Асоціації стосовно боржників та поганого фінансового становища дилерів
2.2. Зупинка імпорту та реалізація поточних складів дистриб’юторів
2.3. Узгоджений курс
2.4. Очевидний демпінг
2.5. Штрафні санкції за несвоєчасну оплату
Перенести розгляд питання про обмін інформацією про недобросовісних платників на засідання Комітету дистрибуції.
3. Взаємовідносини дистриб’юторів і торгових мереж
3.1. Терміни оплати
3.2. Різниця валютного курсу
З питання взаємовідносин дистриб’юторів з торговими мережами рішення не прийняті, в тому числі у зв’язку з відсутністю достатнього представництва торгових мереж
4. Взаємовідносини членів Асоціації між собою
4.1. Створити комітети (або обновити їх роботу) по напрямках та обрати їх керівників
4.2. Загальний обмін інформацією та бажання спільно і оперативно реагувати на прояви кризи.
Формування робочих органів асоціації здійснювати за ініціативою від Членів АПІТУ.