Протокол 39-го засідання Правління АПІТУ

Протокол

39-го засідання Правління АПІТУ

Дата і час проведення: 9 жовтня 2014 р. 16:00 – 18:00

Київ, вул. Шолуденка, 3, офіс МТІ.

Присутні члени ПравлінняВалерій Базиленко, Ірина Волк, Павло Жданович, Тетяна Нанаєва, Олександр Радченко, Олександра Ткаченко, Микола Фабро, Володимир Цой, Елліна Шнурко-Табакова.

Присутні працівники Виконавчої адміністрації: Юрій Пероганич, Тетяна Руденко.

Питання

Рішення

1

Про реалізацію Меморандуму з ДФСУ і затвердження рішень Комітету з дистрибуції.

1.1. Затвердити «Цілі та напрямки роботи Комітету АПІТУ з дистрибуції» та склад Комітету:

  1. Микола Фабро, Інвестком (голова Комітету)
  2. Борис Белянський, МТІ
  3. Володимир Костенко, ERC
  4. Віктор Побережник, ASBIS
  5. Анжеліка Рубєжова, ELKO
  6. Дмитро Седнєв, МУК

Доручити Виконавчій адміністрації АПІТУ інформувати членів АПІТУ про прийняте рішення та запросити до участі в Комітеті представників компаній дистрибуторів.

1.2. Прийняти текст звернення до імпортерів - членів АПІТУ . Доручити Виконавчій адміністрації АПІТУ Інформувати про основні положення Меморандуму компанії, що були запрошені та/або брали участь у Круглому столі з питань легалізації ринку ІТ товарів, організованого АПІТУ 31 липня 2014, запросити ці компанії до членства в АПІТУ.

1.3. Доопрацювати текст Звернення до вендорів – учасників ринку товарів інформаційних технологій, побутової техніки та електроніки з урахуванням вендорів ПЗ. Доручити Виконавчій адміністрації організувати збір підписів та розсилку звернення до вендорів, що були запрошені та/або брали участь у Круглому столі з питань легалізації ринку ІТ товарів, організованого АПІТУ 31 липня 2014.

1.4. Прийняти до відома таблицю, що виражає консолідовану експертну думку експертів АПІТУ стосовно економічно обґрунтованих мінімальних цін на аудіо-, відеотехніку, комп'ютерну та цифрову техніку. Доручити Виконавчій адміністрації АПІТУ надати цю таблицю в ДФСУ для можливого використання при оцінці ризиків при переміщенні таких товарів через митний кордон України в режимі імпорту, а також оперативно надавати в ДФСУ зміни до цієї таблиці, опрацьовані РГ АПІТУ та АУІПЕ.

1.5. Прийняти до відома рішення про надання в ДФСУ даних оцінки ІТ ринку, що проводяться АПІТУ. Доручити Виконавчій адміністрації АПІТУ надавати ці дані в ДФСУ для можливого використання при оцінці ризиків після погодження з комітетом дистрибуції.

1.6. Прийняти до відома наміри Комітету організувати розширену зустріч гравців ІТ ринку на якій попросити власників найбільших компаній (дистрибуторів) озвучити їхні кроки / зусилля по обілення ринку. Доручити Виконавчій адміністрації АПІТУ організацію такої зустрічі.

1.7. Доручити Виконавчій адміністрації АПІТУ організацію процесу збору даних про обсяги ринку комплектуючих для ефективного відстеження динаміки зміни шляхів імпорту.

2

Про фінансовий стан АПІТУ.

 

2.1. Виконавчій адміністрації розіслати листи боржникам з попередженням про виключення з членів Асоціації у разі несплати членських внесків.

3

Про Channel Award 2014, новорічну зустріч.

3.1. Змінити формат Channel Award 2014 на соціально спрямований. Виконавчій адміністрації надати пропозиції щодо переліку номінацій.

3.2. Провести новорічну зустріч АПІТУ у грудні 2014 року. Виконавчій адміністрації запропонувати місце і дату проведення зустрічі.

4

4.1. Про співпрацю АПІТУ з Асоціацією Digital Ukraine – спільне звернення щодо заборгованості держорганів перед ІТ компаніями, спільні дії з лобіювання законодавчих ініціатив.

4.2 Про гранти для асоціацій

4.3. Про зустрічі з політиками та державними службовцями

4.1. Визнати, що проблема заборгованості держорганів перед ІТ компаніями є важливою. актуальною. Але пропозиції в запропонованому Асоціацією Digital Ukraine виді, не підтримати.

4.2. Виконавчій адміністрації вивчити питання про гранти, які надаються неурядовим неприбутковим організаціям ІТ спрямованості.

4.3. Вивчити питання про зустріч членів АПІТУ з заступником глави Адміністрації Президента Дмитром Шимківим.

Голова Правління                                                                Елліна Шнурко-Табакова

Секретар                                                                               Тетяна Руденко