Forrester Research: Microsoft Dynamics лідирує на ринку CRM

Згідно із червневими звітами Forrester Wave незалежної аналітичної компанії Forrester Research, Microsoft Dynamics CRM займає лідируючі позиції на ринку CRM-систем для середніх і великих компаній. Включення того чи іншого рішення до сегменту лідерів, за визначенням Forrester Research, означає його високу конкурентоспроможність у поєднанні з розвинутою стратегією виробника.

У рамках дослідження Forrester Research розглянула сильні й слабкі сторони 19 CRM-систем для великого бізнесу та 18 рішень для середніх компаній. У кожному випадку оцінка ґрунтувалася на 516 критеріях, серед яких, наприклад, підтримка різних галузей, наявність додаткових функцій, кількість користувачів.

Аналітики Forrester відзначили, що серед великої кількості розглянутих CRM-систем, Microsoft Dynamics виявилася однією з небагатьох, яка отримала високі оцінки за простоту використання, високу швидкість впровадження та запуску до роботи. «Microsoft постійно посилює свій вплив на ринку CRM, пропонуючи клієнтам дуже гнучкий продукт: компанія сама вибирає, як розгортати, оплачувати і як потім використовувати даний застосунок», – стверджує Вільям Бенд (William Band), віце-президент і провідний аналітик Forrester Research.

У звіті також говориться, що серед сильних сторін системи Microsoft – наявність SaaS-інтерфейсу – Microsoft Dynamics CRM Online, високий рівень інтеграції з Microsoft Outlook та іншими популярними застосунками Microsoft. Покупці також цінують інтуїтивно зрозумілий і звичний користувацький інтерфейс Microsoft Dynamics CRM, доступнішу ціну й швидку окупність у порівнянні із пропозиціями конкурентів.

«Підтвердження лідируючих позицій Dynamics CRM незалежними світовими експертами тільки підсилює нашу впевненість, що пропозиція Microsoft дає українським замовникам кращі інструменти для підтримки ефективного маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Багато керівників великих і середніх українських клієнторієнтованих компаній зараз якраз вибирають CRM-систему. Впевнений, вони також оцінять гнучкість, швидке повернення інвестицій і реальні конкурентні переваги, які дає впровадження Microsoft Dynamics CRM», – відзначає Михайло Куценко, керівник напрямку Microsoft Business Solutions «Майкрософт Україна».

Звіти The Forrester Wave доступні за адресою: www.microsoft.com/presspass/itanalyst.

Про рішення Microsoft Dynamics®

Рішення Microsoft Dynamics® – це багатофункціональні системи управління ресурсами підприємства для великого, середнього та малого бізнесу. Вони охоплюють всі сфери управління підприємством: виробництво та дистрибуцію, управління ланцюгами постачання й проектами, фінанси та засоби бізнес-аналізу, управління взаємовідносинами з клієнтами та персоналом.

В основі рішень лежать добре знайомі технології та принципи програмного забезпечення Microsoft. Це дає змогу створювати сучасні бізнес-рішення, інтегровані з існуючими програмними продуктами, допомагаючи значно скоротити видатки на навчання співробітників та надаючи останнім можливість зосередитися виключно на досягненні цілей бізнесу.

В Україні напрямок Microsoft Business Solutions було офіційно відкрито у травні 2006 року. Рішення на базі Microsoft Dynamics® вже використовуються у понад 140 українських компаніях.

Докладніше ознайомитись із рішеннями Microsoft Dynamics® можна за адресою: www.microsoft.ua/dynamics.

Про корпорацію Microsoft

Заснована у 1975 році корпорація Microsoft є визнаним світовим лідером у галузі розробки програмного забезпечення, а також у наданні послуг та рішень, які допомагають людям та компаніям повністю реалізувати свій потенціал.

З 2003 року в Україні діє компанія «Майкрософт Україна», до завдань якої входить розвиток ринку програмного забезпечення та просування продуктів Microsoft, підтримка партнерів та замовників, а також локалізація новітніх технологій корпорації та реалізація соціальних проектів на території України.
Додаткову інформацію про компанію та продукти Майкрософт можна знайти на веб-серверах Microsoft: www.microsoft.ua.

Microsoft® є товарним знаком Microsoft Corporation, що охороняється в США і/або інших країнах. Інші назви продуктів і компаній, що згадуються в даному документі, можуть бути товарними знаками відповідних власників.