Продажі ноутбуків перевищили продажі настільних комп’ютерів

У вересні 2008 частка продажу мобільних систем (з урахуванням ноутбуків та нетбуків) у загальному обсягу продажів комп’ютерів перевищила 50%. Про це свідчать результати моніторингу продажу товарів тривалого вжитку, який здійснює компанія GfK Ukraine на основі панелі електротоварів.

Протягом січня-вересня 2008 в Україні обсяг продажів мобільних систем з урахуванням ноутбуків та нетбуків кінцевим споживачам становив майже 600 тис. одиниць. Це на 14% більше ніж загальний показник 2007 року. Обсяги продажів мобільних систем у січні-вересні 2008 зросли на 131% в фізичному вимірі та 137% – у вартісному порівняно до аналогічного періоду 2007.

Якщо у 2007 частка мобільних систем у загальному обсязі продажів комп’ютерів становила 27,4% порівняно до 72,6% настільних систем, то за результатами січня-вересня 2008 року це співвідношення дорівнює вже 41,1% до 58,9%. Щобільше, на ринку комп’ютерної техніки вересень 2008 року став значущим місяцем, оскільки частка мобільних систем у загальному обсязі продажів комп’ютерів перевищила 50%. За результатами вересня 2008 року співвідношення продажу мобільних та настільних систем у фізичному вимірі становило 51,2% до 48,8%. В вартісному вимірі частка мобільних систем перевищила 50% ще в червні цього року, тоді як у вересні вона сягнула 62,2%.

Середня ціна за ноутбук протягом перших дев’яти місяців 2008 зросла до 983 доларів (997 доларів без урахування нетбуків) порівняно до 957 доларів за аналогічний період 2007.

Панель електротоварів GfK Ukraine функціонує з 2004. Цей проект являє собою моніторинг продажів товарів тривалого використання (аудіо-відео, великої та дрібної побутової техніки, комп’ютерної та телекомунікаційної техніки, фототоварів), який проводиться на постійній основі у торгових точках усіх найважливіших каналів продажу.

Завданням Панелі електротоварів є визначення об’ємів та динаміки продажу електропобутової техніки в Україні в фізичному та вартісному вимірі. Вибірка: 3863 торгових точок (станом на 01 вересня 2008 року). Географія дослідження: вся Україна.

Основою для підтримки репрезентативності вибірки дослідження є повне обстеження роздрібної торгівлі Retail Census Study.

GfK Ukraine — українська дослідницька компанія, яка пропонує повний перелік послуг з опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові та Бєларусі. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group – четвертої за розмірами дослідницької групи в світі. GfK Group об’єднує більше 115 компаній у 100 країнах світу.

Джерело: http://www.gfk.ua/etc/files/pdf/gfk_rel_nonfood_it_311008_ukr.pdf