Windows 7 з’явилася в українському рітейлі

Українські споживачі можуть придбати нову операційну систему Microsoft українською та російською мовами у великих роздрібних мережах України

31 жовтня 2009 року компанія «Майкрософт Україна» запустила продажі Windows 7 в українських роздрібних мережах. Вперше в день запуску нова операційна система Microsoft доступна українською та російською мовами у вигляді коробкових версій та попередньо встановленою на ПК. Понад 25 моделей комп’ютерів та ноутбуків на базі Windows 7 представлені у всіх провідних торгівельних мережах: FoxMart, Фокстрот, Ельдорадо, МегаМакс, Технополіс, Comfy, МЕТRО Cash&Carry, City.com, Unitrade, а також – популярних онлайн-магазинах.

«При розробці нової операційної системи були враховані побажання користувачів, і тепер працювати з новою Windows – ще зручніше, швидше, простіше и безпечніше, ніж раніше. Можу із впевненістю сказати, що Windows 7 – найбільш очікуваний реліз ОС за всю історію Microsoft. Це справді класний продукт, і я дуже радий, що українці мають можливість оцінити його уже сьогодні, як і мільйони людей у всьому світі», – сказав на презентації нової операційно системи Дмитро Шимків, генеральний директор компанії «Майкрософт Україна».

Офіційним партнером запуску Windows 7 в Україні виступила мережа FoxMart. Запуск нової операційної в Україні відбувся в одному з київських гіпермаркетів FoxMart. В перші вихідні продажів нової ОС в трьох київських магазинах мережі пройшли «Дні Windows 7 в FoxMart»: покупці мали можливість отримати консультації і придбати комп’ютери с Windows 7 і коробкові версії програмного забезпечення за спеціальною ціною.

«Ми з нетерпінням очікували на вихід в продаж нової ОС Microsoft. Протестувавши Windows 7 ще на етапі бета-версії, ми побачили, що це той продукт, який може знову привернути увагу покупців до полиць з комп’ютерною технікою. Впевнений, що вихід Windows 7 дозволить нам збільшити обсяг продажів комп’ютерів з попередньо встановленою операційною системою», – заявив Олександр Дардалан, керівник з продажу роздрібної мережі FoxMart.

«У 2010 році ми очікуємо зростання продажів ноутбуків та нетбуків у відповідь на нехай невелике, але зростання реальних доходів громадян та поступове покращення споживчих настроїв. Орієнтація Microsoft на домашніх користувачів є обґрунтованою і вчасною, а домашні користувачі виграють від переваг нової системи. Якщо досвід користувачів підтвердить ці переваги, запуск Windows 7 буде ще одним фактором зростання ринку ноутбуків у 2010 році», – зазначає Тетяна Ситник, керівник відділу В2В та стратегічних досліджень GFK Ukraine.

У рітейлі будуть доступні чотири коробкові версії операційної системи: Windows 7 Home Basic і Windows 7 Home Premium для домашніх користувачів, Windows 7 Professional для малого бізнесу і максимально повна версія для найбільш вимогливих користувачів – Windows 7 Ultimate. Однак купувати нову ОС значно вигідніше попередньо встановленою на ПК – у такому разі ціна програмного забезпечення становить незначну долю вартості комп’ютера.

«Компанії Intel та Microsoft завжди співпрацюють над створенням рішень, котрі дають користувачам новий рівень можливостей і максимальний результат в роботі з ПК. Нові процесори серії Intel® Core™ та ОС Windows 7 стали не тільки найбільш очікуваними релізами цього року, але й показали високі результати спільної роботи. Комп'ютери нового покоління з процесорами Intel® Core™ під управлінням Windows 7 є найбільш потужним, простим і захоплюючим рішенням для користувачів. А для тих, хто вибере «дві сімки» – Intel® Core™ i7 та Windows 7 – комп’ютер стане кращим, на сьогоднішній день, вибором», – зазначив на прес-конференції з приводу запуску Windows 7 Володимир Шаров, голова представництва корпорації Intel в Україні, Білорусії і Молдові.

Додаткову інформацію про Windows 7 можна отримати за адресою www.microsoft.ua/windows7.