МОНмолодьспорту України надало відповідь на
запит АПІТУ від 10.02.2012 №027, у якій повідомило про чинні
нормативно-правові акти та документи рекомендаційного характеру (методичні рекомендації, листи, роз'яснення тощо), які визначають вимоги, критерії та стандарти оцінки компетентності вчителів у сфері ІКТ в Україні.
У своєму листі МОНмолодьспорту України повідомляє, що в рамках розробки проекту Державної цільової програми „Сто відсотків”, робочою групою було розроблено „сутнісну характеристику рівнів розвитку ІКТ-компетентності вчителів”. Проте поки що цей документ офіційно не прийнятий, а тому не підлягає оприлюдненню.
На даний момент критерії ІКТ-компетентності вчителів містить документ, що має рекомендаційний характер – Лист МОНмолодьспорту України від 24.06.2011 № 1/9-493 „Щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій”, у якому надаються методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій.