Від члена АПІТУ, ГО «ІСАКА КИЇВ» надійшли пропозиції по змінах до проекту Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України».
При наявності зауважень і пропозиції надавайте їх на адресу infolawyer.org.ua для узагальнення, формування позиції АПІТУ і подальшого лобіювання.
25 жовтня 2013 року відбувся круглий стіл з обговорення законопроекту №2306а“Про електронну комерцію”. На заході були присутні більше 50 учасників, серед яких були співавтори законопроекту, народні депутати, представники НБУ, КМУ та представники бізнесу.
Законопроект 2306а, зареєстровано 17 червня 2013 після 6 місяців роботи робочої групи під керівництвом О. Бєлькової. Законопроект має на меті встановити правові засади регулювання комерційних трансакцій за допомогою електронного обміну даними та інших засобів комунікації, встановити правові вимоги та механізми дистанційного укладення й виконання правочинів із застосуванням електронних інформаційно-комунікаційних засобів і технологій, що дасть можливість гарантувати законність, прозорість та достовірність таких операцій та, в свою чергу, забезпечить захист прав і інтересів усіх суб’єктів відносин у сфері електронної комерції.
Члени АПІТУ запрошуються надавати зауваження та пропозиції до законопроекту для узагальнення та подання, після прийняття Правлінням, в якості пропозицій Асоціації.
Додаткова інформація:
НКРЗІ схвалено та направлено на узгодження до заінтересованих ЦОВВ проект рішення "Про затвердження Порядку ввезення та надання дозволів на ввезення з-за кордону в Україну радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв та визнання таким, що втратило чинність, рішення НКРЗ від 05.02.2009 No. 1338" (далі - проект Порядку, приєднаний файл).
Прикріплений файл | Розмір |
---|---|
NKRZI_New order_REZ_VP.doc | 846.5 КБ |
В рамках співпраці АПІТУ з адміністрацією Президента України щодо спрощення дозвільної системи, яка реалізується ДП „УДЦР”, АПІТУ надала пропозиції по внесенню зміну до Закону України „Про радіочастотний ресурс України”, якими пропонує скасувати обов’язок імпортерів ввозити радіоелектронні засоби, випромінювальні пристрої та термінали на підставі дозволу про ввезення та сертифікату відповідності, а лише на підставі декларації виробника про відповідність.
Прикріплений файл | Розмір |
---|---|
Draft_law.doc | 23.5 КБ |
feasibility.doc | 29.5 КБ |
05 жовтня 2012 на сайті НКРЗІ опубліковано проект Порядку ввезення та надання дозволів на ввезення з-за кордону в Україну радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв (далі- проект Порядку; див. http://www.nkrz.gov.ua/uk/1325601142/1339423716/
Перегляд чинного Положення про надання дозволів на ввезення з-за кордону в Україну радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв (далі - Положення) був, зокрема, зумовлений неодноразовими зверненнями АПІТУ до НКРЗІ та Адміністрації Президента України, яка доручила НКРЗІ вивчити порушене питання. Однак, проект Порядку повторює недоліки чинного Положення та не містить норм, які б спрощували дозвільну процедуру з оформлення дозволу на ввезення РЕЗ та ВП. Зокрема щодо порядку оформлення дозволу на ввезення радіоелектронних засобів, випромінювальних пристроїв та терміналів, оплати за такий дозвіл та повернення надміру сплачених коштів.
Прикріплений файл | Розмір |
---|---|
060_Proposals_NKRZI_REZ_VP.pdf | 155.63 КБ |
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації своїм рішенням від 09.08.2012 №402 прийняла за основу проект Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства України на 2007-2015 роки” (нова редакція).
Прикріплений файл | Розмір |
---|---|
information_society_draftlaw.doc | 178 КБ |
Президент України ветував прийнятий ВРУ 24 травня 2012 року Закон України "Про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування суб'єктів індустрії програмної продукції" (далі - Закон) з підстав, що викладені далі.
Проект
Закон України
“Про спільне використання інфраструктури телекомунікаційних мереж”
Цей Закон встановлює засади спільного використання інфраструктури телекомунікаційних мереж операторами та провайдерами телекомунікацій з метою розвитку телекомунікаційної мережі загального користування України та задоволення потреб споживачів телекомунікаційних послуг.
Закон визначає повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування, права та обов’язки суб’єктів господарювання щодо створення умов для спільного використання інфраструктури телекомунікаційних мереж.
Глава І.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
Стаття 1. Визначення основних термінів.
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
активна інфраструктура телекомунікаційних мереж (ІТМа) - комплекс технічних засобів телекомунікацій, призначених для комутації, маршрутизації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах;
22.03.2012 Верховна Рада України прийняла за основу проект закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування суб'єктів індустрії програмної продукції №9744.
Положення законопроекту, зокрема, пропонують і запровадження пільгової ставки у 5 відсотків для оподаткування доходів фізичних осіб - працівників суб´єкта спеціального режиму оподаткування індустрії програмної продукції, у тому числі, його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів. При цьому, передбачається розрахункова формула для примусового встановлення мінімального розміру ставки податку згаданих доходів у разі, якщо сума цього податку є меншою ніж сума податку, обчислена шляхом множення двократного розміру мінімальної заробітної плати на загальну ставку податку на доходи фізичних осіб у 15 відсотків.
У ВРУ зареєстровано законопроект „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування суб'єктів індустрії програмної продукції” №9744, який є доопрацьованою версією законопроекту № 8268.
У законопроекті пропонується скасувати обмеження щодо віднесення до складу витрат нарахування роялті на користь нерезидента за надання права на користування авторським правом на комп’ютерні програми, виклавши пункт 1 частини другої підпункту 140.1.2. пункту 140.1. статті 140 Податкового кодексу України у такій редакції:
„... До складу витрат не включаються нарахування роялті у звітному періоді на користь:
This image was uploaded with the post НКРЗ вважає недоцільним внесення змін до проекту постанови КМУ "Про маркування РЕЗ та ВП".
This image was uploaded with the post НКРЗ вважає недоцільним внесення змін до проекту постанови КМУ "Про маркування РЕЗ та ВП".
This image was uploaded with the post НКРЗ вважає недоцільним внесення змін до проекту постанови КМУ "Про маркування РЕЗ та ВП".
This image was uploaded with the post НКРЗ вважає недоцільним внесення змін до проекту постанови КМУ "Про маркування РЕЗ та ВП".
АПІТУ отримала відповідь від НКРЗ на своє зверення від 02.02.2011 №212-48. На жаль, Комісія не прийняла до уваги доводи АПІТУ щодо недоцільності запровадження маркування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв. На даний момент проект постанови КМУ "Про маркування радіоелектронних засобів та впиромінювальних пристроїв" погоджений із усіма зацікавленими органами державної влади та отриманий висновок Мінюсту, а тому, на думку НКРЗ, вносити будь-які зміни до проекту Постанови є недоцільним. У листі НКРЗ зазначає, що під час обговорення проекту Постанови до міжвідомчої робочої групи не надходили пропозиції АПІТУ. АПІТУ не може з цим погодитися, оскільки свої пропозиції АПІТУ подавала до Громадської ради при НКРЗ, які разом з пропозиціями інших членів громадської ради надавалися робочій групі, де вони були проігноровані.
Також НКРЗ звертає увагу на те, що процедура маркування, розроблена мідвідочою робочою групою, передбачає одночасну подачу заяви для отримання дозволу на ввезення та отримання марок, а також створення для імпортерів, які ввезли великий обсяг РЕЗ та ВП, резервного фонду облікових марок.