Президент України ветував прийнятий ВРУ 24 травня 2012 року Закон України "Про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування суб'єктів індустрії програмної продукції" (далі - Закон) з підстав, що викладені далі.
Новий Митний кодекс України в електронному виді одним doc-файлом опублікований тут.
Про особливості нового Митного кодексу є інформація тут.
Новий Митний кодекс України в електронному виді одним doc-файлом. Набуває чинності 1 червня 2012:
Джерело:
Прикріплений файл | Розмір |
---|---|
The_Customs_Code_of_Ukraine_2012.doc | 1.55 MБ |
Проект
Закон України
“Про спільне використання інфраструктури телекомунікаційних мереж”
Цей Закон встановлює засади спільного використання інфраструктури телекомунікаційних мереж операторами та провайдерами телекомунікацій з метою розвитку телекомунікаційної мережі загального користування України та задоволення потреб споживачів телекомунікаційних послуг.
Закон визначає повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування, права та обов’язки суб’єктів господарювання щодо створення умов для спільного використання інфраструктури телекомунікаційних мереж.
Глава І.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
Стаття 1. Визначення основних термінів.
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
активна інфраструктура телекомунікаційних мереж (ІТМа) - комплекс технічних засобів телекомунікацій, призначених для комутації, маршрутизації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах;
З 01 липня 2011 року набудуть чинності такі закони щодо боротьби з корупцією:
Міністерство юстиції здійснюватиме повноваження спеціально уповноваженого органу з питань антикорупційної політики. Відповідне рішення схвалено 8 червня 2011 р. у ході засідання Національного антикорупційного комітету. На Мін‘юст покладені повноваження координації діяльності органів виконавчої влади щодо реалізації антикорупційної стратегії, визначено відповідальним за формування та ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, інформуватиме громадськість про заходи щодо запобігання і протидії корупції, здійснені відповідно до вимог закону «Про засади запобігання і протидії корупції».
При цьому, Генеральну прокуратуру уповноважено забезпечувати системну координацію діяльності правоохоронних органів з питань протидії корупції.
02.06.2011 року Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за порушення законодавства про захист персональних даних" http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=38996
Законом доповнено Кодекс України про адміністративні правопорушення статтями 188-39 і 188-40.
Зокрема, відповідно до статті 188-39 "Порушення законодавства у сфері захисту персональних даних", неповідомлення або несвоєчасне повідомлення суб´єкта персональних даних про його права у зв´язку із включенням його персональних даних до бази персональних даних, мету збору цих даних та осіб, яким ці дані передаються, - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від трьохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
02 грудня 2010 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 2755-VI - Податковий кодекс України. Кодекс офіційно опублікований 04.12.2010 у газеті Голос України № 229 (№ 229-230).
Кодекс набирає чинності з 01.01.2011, крім деяких пунктів, які зазначено у Розділі ХІХ «Прикінцеві положення».
Податковий кодекс України у форматі MS Word: Tax_Code_of_Ukraine.doc (3.77 MБ).
Прикріплений файл | Розмір |
---|---|
Tax_Code_of_Ukraine.doc | 3.77 MБ |
30 липня 2010 вступив в силу Закон про держзакупівлі. Раніше діючий Закон втратив чинність ще два роки тому - 2 квітня 2008 року.
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за держкошти. Задекларованою метою Закону є створення конкурентного середовища у сфері держзакупівель, розвиток добросовісної конкуренції, забезпечення раціонального і ефективного використання державних коштів і т.п.
Законодавчим актом передбачено випадки, коли держзакупівлі регулюються спеціальним законодавством, а не цим Законом. Наприклад, якщо предметом закупівлі є товари та послуги, пов'язані з виробництвом банкнот і монет, товари, роботи і послуги, закупівля яких становить державну таємницю, відносини регулюються відповідно до Закону "Про державну таємницю" та інше.
У березні 2010 року Президент повернув для повторного розгляду ВР Закон "Про здійснення державних закупівель". Причиною тому стала невідповідність положень Закону зобов'язанням України перед Світовим банком. 1 червня парламентарії таки ухвалили Закон, підтримавши всі пропозиції Президента України Віктора Януковича і Кабінету Міністрів.
6 червня 2010 р. набуває чинності Закон, раніше відомий як законопроект № 6337, яким вносяться зміни до законів про податки. Основні зміни, передбачені цим Законом:
По матеріалам ЛІГА:ЗАКОН
Спеціальний Закон, яким регулюється сфера використання персональних даних (даних, за якими можна ідентифікувати особу) прийнятий на засіданні парламенту 1 червня ц.р.
Цей закон поширюється на всіх власників і розпорядників персональних даних, крім фізосіб, що створюють бази даних для особистих потреб, журналістів при здійсненні ними професійних обов'язків, творчих діячів при здійсненні творчої діяльності. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта цих даних заборонено, за винятком випадків, передбачених законом, в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Законом передбачено створення Реєстру баз персональних даних і реєстрація баз даних у ньому, в порядку, встановленому Кабміном.
Головним завданням Закону є створення правової бази державного регулювання суспільних відносин, за умови дієвого захисту цивільних прав у сфері персональних даних (у тому числі конституційних прав і свобод людини); встановлення прав і гарантій, обов'язків і відповідальності всіх суб'єктів діяльності, пов'язаної з захистом персональних даних.
Наразі існує проблема при митному оформлені товарів з якими постачаються компакт диски. Основний товар декларується окремо, диски (на яких можуть бути записані інструкції по використанню основного товару, програми-драйвери) декларуються окремо. Такий стан викликаний тим, що українська митниця застосовує митний тариф, який грунтується на міжнародній гармонізованій системі опису та кодування товарів 2002 року (ГС-2002), в той час, як інші країни давно вже застосовують ГС-2007.
АПІТУ зверталася до Уряду і Верховної Ради з проханням прискорити імплементацію ГС-2007, оскільки це вирішило би проблему з необхідністю окремого декларування дисків. Урядом був розроблений і 4 грудня 2008 внесений до Верховної Ради довгоочікуваний проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про Митний тариф України" (реєстр. N 3444).
19 лютого 2009 законопроект потрапив до сесійної зали, проте Верховна Рада прийняла постанову про направлення проекту до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики для підготовки на повторне перше читання.
Це показало виняткову некопетентність тих депутатів, які голосували проти прийняття законопроекту. Не хочеться допускати, що представники певних політичних сил (регіонали і комуністи) вчинили за принципом - нехай буде гірше для країни, але не так, як пропонує політичний опонент.
Лише дивом, з перевагою в 2 голоси (227) законопроект не був відхилений зовсім, а направлений на повторне перше читання.
Як це відбувалося - див. нижче (витяг із стенограми пленарного засідання Верховної Ради):
Закон передбачає у разі досягнення критичного стану платіжного балансу України застосування процедури запровадження, зміни та скасування тимчасової надбавки до діючих ставок увізного мита на такі товари (за групами чи кодами УКТЗЕД): 0202, 0203, 0206-0210, 0504-0506, 0509, 0511 (крім товарної позиції 0511 10 00 00) , 2204 - 2208, 2701, 57, 60 - 65, 7321, 8414, 8418, 8516, 8702, 8703, 8704.” До цих „виняткових” товарів ІТ-продукція не входить.
23 грудня 2008 року Президент України запропонував відхилити зазначений Закон, оскільки ціла низка його норм не відповідала Конституції.
4 лютого 2009 року Закон України «Про внесення змін до деяких законів України з метою поліпшення платіжного балансу України у зв'язку із світовою кризою» було прийнято Верховною Радою України в новій редакції.
Президент України підписав даний Закон, враховуючи негативний стан платіжного балансу України та значний рівень спаду промисловості в останні місяці. Водночас не всі зауваження Глави держави були враховані в повному обсязі.
По-перше, Законом Кабінету Міністрів України надається право приймати рішення про продовження застосування процедури запровадження тимчасової надбавки до діючих ставок ввізного мита на деякі товари шляхом видання Урядом України відповідної постанови. Такий підхід не відповідає Конституції України, згідно з якою податки і збори встановлюються виключно законами України і сплачувати в порядку і розмірах, установлених законом.
У зв'язку з цим, Президент України прийняв рішення звернутися до Конституційного Суду України стосовно визначення відповідності Конституції України надання зазначених повноважень Уряду.
Адреса, за якою опубліковано проект: http://www.me.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=129007&cat_id=32862
При наявності пропозицій та зауважень надавайте їх на адресу офісу АПІТУ для узагальнення та формування пропозицій асоціації до уряду.
26 грудня 2008 року Верховна Рада України ухвалила Закон України „Про державний бюджет на 2009 рік”. Згідно із статтею 32 цього Закону та Додатком 2 у наступному році на виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації, в тому числі проектів інформатизації органів виконавчої влади передбачені видатки із державного бюджету у обсягах,що наведені у таблиці.
Видатки, передбачені цим Законом на виконання зазначених завдань здійснюються Державним казначейством України лише після погодження відповідними розпорядниками бюджетних коштів зазначених проектів з Держкомінформатизації.
Прикріплений файл | Розмір |
---|---|
budget.doc | 54.5 КБ |
Про особливості державного регулювання діяльності суб'єктів господарювання, пов'язаної з виробництвом, експортом, імпортом дисків для лазерних систем зчитування
( Відомості Верховної Ради (ВВР), 2002, N 17, ст.121 )
( Із змінами, станом на 06.07.2005 )
Цей Закон визначає особливості державного регулювання діяльності, пов'язаної з виробництвом, експортом, імпортом дисків для лазерних систем зчитування, матриць.
Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
виробник дисків для лазерних систем зчитування, матриць - суб'єкт господарювання, який повністю або частково здійснює виробництво дисків для лазерних систем зчитування, матриць;