У четвертому кварталі 2012 року ринок побутової техніки та електроніки склав 14,7 млрд грн, що на 10% більше від показника аналогічного кварталу 2011 року. Незважаючи на невисокі обсяги продажів телевізорів на початку року, загалом сектор споживчої електроніки показав найбільший ріст цього кварталу – 22%. Сектори побутової техніки, і великої, і малої, виросли приблизно однаково: на 12% та 13% відповідно. IT-техніка зберегла провідну позицію при помірних темпах росту (на 4%). Фоторинок наслідує її приклад – продажі збільшилися на 4%. На відміну від попередніх кварталів 2012 року, в четвертому кварталі негативну динаміку демонструє лише один сектор – офісна техніка, продажі якої скоротилися на 10%. Продажі ринку телекомунікаційного обладнання збільшились на 9%.
С появлением бренда TCL дистрибуторская компания MTI расширила свой ассортимент в категории недорогих качественных телевизоров, востребованной на рынке. Основными целями сотрудничества для компаний MTI и TCL станут увеличение рынка сбыта и повышение узнаваемости бренда среди украинских покупателей.
Результати GfK TEMAX® (Technical Market Index) Україна за четвертий квартал 2011 року
Київ, 7 березня 2012. – Кінець 2011 року став менш успішним, ніж передбачалось, але все-таки привів до 22%-го річного зростання. Четвертий квартал припадає на час покупок подарунків до свят, тому для всього року він не є дуже показовим. На цей раз, в останні місяці року позитивний ріст відобразився на всіх секторах, окрім ринків офісної техніки, телекомунікацій та великої побутової техніки, і сумарно позначився у 8% росту. Основним джерелом підйому став найбільший сектор – інформаційні технології та маленький, але швидко зростаючий сектор фотопродукції, що виросли на 36% та 24% відповідно. Один із найоб’ємніших – сектор побутової електроніки – додав близько 8%.
Прикріплений файл | Розмір |
---|---|
2011-Q4_GfK_TEMAX_Ukraine_chart_ua.pdf | 379.59 КБ |
Результати ТЕМАХ® Україна за третій квартал 2010 року
Ринок побутової техніки та електроніки в Україні другий квартал поспіль демонструє позитивну динаміку. У третьому кварталі 2010 року обсяги продажів зросли майже на 35% порівняно з третім кварталом 2009 року. Позитивна динаміка спостерігалася для всіх сегментів ринку, кожен з яких зріс мінімум на 20%. Найкращу динаміку у третьому кварталі зокрема та за дев'ять місяців загалом знову продемонстрували сектори фото-техніки та телекомунікаційного обладнання. Отже, спостерігається звична сезонність зростання ринку. Згідно з очікуваннями в четвертому кварталі абсолютні обсяги продажів будуть найбільшими за період 2009-2010 років. Проте, незважаючи на значне зростання, ринок ще не досягнув рівня докризового 2008 року; ситуація лише незначно покращилася до стану на 2007 рік.
Динаміка продажів на ринку побутової техніки та електроніки в Україні, грн. млрд.
Компания MTI расширяет сотрудничество с компанией Samsung Electronics. В августе заключены договора на дистрибуцию телевизоров, фото/видео и аудио техники Samsung. Ранее в портфеле дистрибутируемых товаров Samsung были мобильные телефоны, принтеры, МФУ, расходные материалы, мониторы, в июле 2010 года MTI получила статус дистрибутора ноутбуков, также компания MTI является эксклюзивным дистрибутором проекторов Samsung.
Управляющий директор Дивизиона IT-дистрибуции Борис Белянский: «Мы подписали контракт с Samsung еще по нескольким направлениям. Направлением продаж телевизоров MTI занимается с 2009 года. В портфеле такие торговые марки как Sharp, Panasonic, Toshiba, Philips. На сегодняшний день на рынке Украины товары Samsung занимают первое место по продажам. Благодаря получению контракта мы расширяем свой портфель телевизоров, фото/видео и аудио техники сильным брендом и увеличим наши продажи. Мы планируем усиливать свое присутствие в оптовом канале путем расширения портфеля, увеличения продаж, проведением маркетинговых мероприятий».
5 августа 2010 года компания «Юг-Контракт» и компания Samsung подписали контракт на право дистрибьюции LCD, Plazma, LED телевизоров SAMSUNG в Украине.
ЮГ-Контракт и SAMSUNG являются партнерами уже много лет, реализуя на рынке Украины практически весь продуктовый ряд одноименной ТМ.
«Подписание данного соглашения является очередным этапом успешного развития бизнес-отношений между нашими компаниями. На рынке Украины продукты ТМ Samsung уверенно занимают лидирующие позиции, что свидетельствует о доверии потребителей к высокому качеству продуктов данного бренда в сочетании с доступной ценой. Мы уверены, что качественно усиленная система дистрибьюции товаров за счет ввода надежного и проверенного партнера в лице компании Юг-Контракт в дальнейшем обеспечат закрепление и усиление лидирующих позиций SAMSUNG в категории LCD&PDP в Украине» - отметил Сергей Мельник, руководитель отдела продуктовой категории «Видео/Аудиотехника» компании «Юг-Контракт».
Уже во второй половине августа клиентам и партнерам компании «Юг-Контракт» будет доступен широкий модельный ряд LCD, LED – телевизоров и плазменных панелей Samsung.
За результатами четвертого кварталу 2009 року український ринок побутової техніки та електроніки досяг найвищої точки продажів за весь 2009 рік; при цьому другий квартал поспіль тривала позитивна динаміка. Проте при порівнянні з минулими періодами ці результати все ще не додають оптимізму, оскільки четвертий квартал показав гірші результати, ніж очікувалось.
Обсяги продажів всіх сегментів ринку зменшились, водночас IT-сектор розвивався краще, ніж ринок загалом. Знову ж, найбільше падінням продажів та найгірша річна динаміка зафіксовані в телекомунікаційному секторі. Кілька продуктових груп показали позитивну динаміку, найбільш помітні серед них – ноутбуки та смартфони. Останній квартал 2009 року показав звичну сезонність та сповільнення падіння продажів у всіх секторах за винятком великої побутової техніки.
Динаміка продажів на ринку побутової техніки та електроніки в Україні
У четвертому кварталі 2009 року загальний обсяг ринку побутової техніки та електроніки за оцінками GfK TEMAX склав 8,01 млрд. грн., що на 18,1% менше, ніж в аналогічному періоді 2008 року.
27.08.09. Київ. - Другий квартал 2009 року не виправдав сподівань небагатьох оптимістів щодо скорочення темпів падіння продажів спожив-чої електроніки та фототехніки в Україні. Прискорення темпів падіння спостерігається у всіх без виключення товарних групах хоча й з суттєвими розбіжностями щодо глибини падіння в за-лежності від групи.
У другому кварталі 2009 року загальний обсяг ринку споживчої електроніки та фото, що підпадає під моніторінг GfK Retail and Technology, склав близько 970 мільйонів гривень, що на 45% менше порівняно з аналогічним періодом попереднього року. При порівнянні піврічних показників обсяги продажів за перші шість місяців 2009 року виявилися на 34% менше показника першого півріччя 2008 року.
Найбільших збитків зазнали ринки плазмових телевізорів та камкодерів – падіння склало більш ніж 60%. Незначною мірою позаду – більш ніж 50% падіння – ринки домашніх аудіосистем, автомагнітол та фотоапаратів. У діапазоні падіння 46-48% зосередилися кінескопні телевізори, ДВД, домашні кінотеатри та картки пам’яті. Найменшого падіння зазнали РК телевізори, портативні медіа програвачі та USB пам’ять (мінус 20-30% порівняно з другим кварталом 2008 року).
Ринок телевізорів
Перший квартал 2009 року не додав оптимізму гравцям ринку побутової електроніки та фототехніки, оскільки зазнав ще глибшого падіння продажів ніж в четвертому кварталі 2008 року та досяг найнижчого рівня продажів порівняно з аналогічними періодами двох попередніх років. Економічна криза спричинила суттєве скорочення обсягів продажів в усіх продуктових групах за винятком LCD телевізорів та USB пам’яті.
Динаміка продажів на ринку споживчої електроніки та фототехніки в Україні (млрд. грн.)
У першому кварталі 2009 року загальний обсяг ринку споживчої електроніки та фототоварів, що підпадає під моніторинг GfK Retail and Technology, склав 1,44 мільярда гривень, що на 22,5% менше ніж в аналогічному періоді 2008 року.
По материалам холдинга Unitrade Group
Объем рынка
По итогам первого квартала 2008 г. рынок LCD-телевизоров Украины вырос на 144% в сравнении с аналогичным периодом 2007 г. Так, за три месяца 2008 г. украинцы приобрели 115 000 LCD-телевизоров (первый квартал 2007 г. – 47 000 устройств). В денежном выражении рынок в отчетном периоде составил 97,2 млн. долл. США.